Måndag!

De e AP-VARMT idag! Och jag ska inte klaga! De e ju de här man vill ha! När jag har semester ska de va sånt här väder varje dag, bestämmer jag! ;)

Precis ätit lunch. Va inte så sugen idag. Har ont i hövvet å e tät, lite tät alltså. Men maten gick ner ändå, nästan allt! Haha! Längtar tills jag slutar. Väldigt bra att sluta tidigt när de e sånna här dagar. När de blivigt lite varmare i vattnet med så kan man ju bara hämta Linnea å åka direkt till havet! Åååååååå! Havet!

Blir så sugen på att fixa balkongen nu med. Jimmie blir la galen på mig om jag börjar tjata om nya möbler dit. Men hade vart gött om man kunde sitta där å käka nån gång. Mysigt om inte annat!

Sitter ute nu på jobbet :)

Får lön på fredag så får la se vad han säger om de då! Hihi...

Plantera vill jag med göra men får nog nöja mig med dom jag har inne nu. Se hur länge jag klarar av dom innan dom dör! Haha... :P

Ne nu ska här jobbas innan jag slutar!!! Hade vart gött om man vart mammaledig nu ist... Haha...! Bara va hemma... Fast hade vart roligare om man bott i hus så man kunde legat i trädgården å fläskat ut sig eller gå runt å fläska utan att nån ser! Haha!!!

Ha de gött Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback