Nu funkar de!

Kunde inte logga in förut idag, men nu funka de! :) e hemma å har fått i oss middag. Ska snart ut och gräva i sandlådan med Linnea, om de inte börjar ösregna. Känns som de hänger i luften. Hoppas inte!

Köpte nya spann och spade till henne i helgen för hennes va borta. Hittade bara spannen -tills vi kom till bilen och hade köpt grejerna, då ligger spade å kratta där... Jaja... Kan va bra å ha om kusiner eller kompisar kommer å vill vara med å leka :) eller om jag. Haha!

Tattueringen ser bra ut än så länge! :) så nöjd! Bild får komma senare!
Lova iof att lägga ut på fb men får se om jag gör de...

På lördag e de cruising. Ska bli skoj! Hört att de ska regna, men hoppas inte! Mulet e ok, men regn e inte roligt!

Ne nu har jag en otålig tjej breve mig som vill ut! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback