Sol sol sol!!!

Har lunchrast just nu så sitter ute (i skuggan) å gottar mig. Har ju jobbkläder på ännu så vill inte sitta i solen å bli för varm, vilket man gärna blir i dessa kläder!

I mon e de fredag. Tycker torsdagar e onödiga. Lite onödiga iaf.... Onsdag säger man e Lill-lördag å sen på fredag e de helg. Hade vart goare då om man hoppat torsdagen å tatt helg direkt efter Lill-lördag! Haha...

Tänkte vi (jag) skulle fixa balkongen i helgen med! Få ordning på möbler å annat bröte som står där! Gött när man lagt Linnea å varva ner där ute med en kall... Hela veckan har jag känt så! Haha.. Kan bero på att vädret e för jävla gott å man vill inte sitta inne framför tvn. Å sen har jag 1 cider i kylen kvar sen helgen... Haha... Den ska jag spara tills vi inviger balkongen! Hahah...!!!

Morsdag på söndag tydligen med! Ska ni fira?

Har fått myggbett redan oxå!!! Cykla/går ju genom en skog å har aldrig tänkt på de innan tills idag. Krylla av dom äcklerna!!! Så e man lite svettig i pannan så kommer dom å jävlas! As!!!! Så har ett på armen som jag redan kliat sönder... Blä på dom!

Ska man hitta på efter jobbet idag då? Handla lite? Skulle behöva tandkräm. Har så lite kvar hemma så man knappt får ut nått... Vill inte ta av linneas heller för den e inte lika god. Den smakar godis faktiskt... Hade känts fel att borsta tänderna med den! Hehe... Eller de e jordgubbssmak...

I mon eller i helgen ska jag testa göra Delicato bollar. (negerbollar man köper i affären) Hitta ett recept i veckan som verka gött! Hon som skrev de, skrev att de smakar så likt dom riktiga man kan komma! Å då måste jag ju testa!! Haha... Kanske till invigningen av balkongen? Haha... Jävla tjöt om min balkong...! Märkvärdigt? Ja! Haha...

Ne nu ska jag jobba igen, eller snart iaf! Ha de gött i sola!


Kommentarer
jeanette säger:

Vilket underbart kort!! Lycka till med balkongen......

2012-05-24 | 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback