1 månad kvar till lucia idag!

Kan inte hjälpa de men jag längtar så fruuuuktansvärt tills man ska julpynta!

Sätta upp ljusslingor ute så de blir lite ljust ute igen. Härligt!

Sen längtar jag tills vi ska åka till Ullared med. Kommer på nya saker varje dag jag ska köpa där. Skriver iof inte upp de så kommer ändå glömma allt ändå! Haha... Äh hittar ju massa bra-att-ha-grejer där ändå. Eller; saker-man-inte-visste-man-behövde!
Så kul! Hoppas de e lite folk med (in My dreams) lär ju vara smockat med folk! Haha...

Idag ska jag träna!!! Längtar!
Sen va de kundkorts-kväll på city gross ( å där lät jag som en jävla pensionär som inte planerat nått annat än å gå dit i veckan) Men behöver handla ändå så kan ju lika gärna gå dit! :P

Kundkortskvällar på city gross och doobidoo på fredagar e mitt liv.... Haha!
Usch... Hur gammal va jag nu igen?

Om en vecka kommer barnbidraget med. Skönt att ha de ändå strax innan löning. Även om de inte räcker länge men några liter mjölk eller nån matbit räcker de till iaf, eller nått annat som tryter i kylen hemma! :)

Trött och seg idag ändå. Men försöker ragga inför träningen! :) de e kul!

Igår efter jobbet åkte vi till fontin med Jessica och barnen och Susanne. Mata fåglarna och fick runt sjön. Tog la 1,5 timma att gå runt... Segt med 2 trottsbarn som gör allt annat än de man säger! Men fick mutat med riskakor sista halvan så de gick de bra. Hehe...
Nu blir de mer jobb!
Hörs senare!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_50a228edddf2b34f5500155a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback