Dagen före fredag!

Gud va veckorna rullar på! I mon e de fredag igen! :)

Va å träna igår och idag har jag tränings värk! I love it! De betyder ju att jag måste göra nått rätt? Haha!
I armarna. Eller överarmarna rättare sagt! :) har ont i ryggen med, men tror inte de e träningsvärk. Mer att jag har dålig hållning... Måste räta mer på ryggen när jag står.

Vet när jag va gravid så gick jag till en sjukgymnast och då sa hon att jag skulle tänka på att stå på båda fötterna när jag står. Att man inte vilar på ena foten i taget... För då kan man bli trött i ryggen. Så kanske de e nu med? Just nu sitter jag ju så får kolla de sedan...

Alltid efter lunch får jag sånt sötsug! De hjälper med att tugga tuggummi men jag har inget just nu :( bita ihop och tänka på annat? (hur lätt de nu e....)

Tänkte träna idag med men de får bli ikväll när Linnea sover och Jimmie e hemma. Han slutar 18 idag (har han gjort hela veckan tror jag)

Å idag kommer ju hela Sverige bakar!! Får titta på de på gymmet då kanske? Eller så kanske jag hinner hem? Vi får se...

Snart har väll nya twighligt premiär va? Va la nu i november. Spännande! :) ska gå med Jennifer å se den. Om hon inte ångrat sig?

Idag blir se nog Ankdammen i fontin om de inte regnar för Mycke. Ska handla oxå senare. Älskar att handla. Tråkigt att betala bara. :)

Får inte full lön denna månad heller... Vaba en del förra mån så får man ta stryk för de denna... Roliga julklappar de blir! Men men! Ska väll gå ändå!

Fick hem en julklapp till Linnea igår som jag beställt! Tror hon kommer bli skitglad för den.
De e nästan de jobbigaste att man själv ska hålla sig till jul innan man ger alla roliga saker man köpt! Haha! :)
Men snart blir de Ullared å då ska jag bli klar med alla julklappar!

Å sen e de dags att pynta!! E de andra december de e första advent i år? Eller hur blir de?
Nu ska jag jobba lite till!
I mon slutar jag 1 timma tidigare för då ska vi till Bvc! :) 2,5 års kontroll!
Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback