En bra dag

Orkar inte skriva så Mycke för jag e as trött plus att jag ska upp tidigt i mon.

Men lite kortfattat: Dagen har gått kanon. Pratat med kirurg så e inte alls lika nervös över detta nu.
Kollat på avdelningen som jag kommer få stanna på. Se hur rummen ser ut mm.

De enda som e lite läskigt nu är att jag inte vet HUR ont jag kommer ha i mon efter operationen. Men de e ju inget jag kan ligga å fundera på heller. Får ta dr när de kommer!

Nu ska jag in och göra en dubbel dusch! Sen väntar en ny bäddad säng! :)
Skriver mer i morgon kväll antar jag!


Kommentarer
Emelie säger:

Lycka till imorgon. :) Ska tänka på dig!

2012-11-29 | 22:05:47
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback