Fredag!

Idag e de fredag igen :) härligt!
Slutar om 40 min med. -oxå härligt! Haha... Ska va på Bvc med Linnea kl 13 så slutar 1 timma tidigare! :)

Ikväll får de nog bli tacos. Fast då måste jag till city gross å handla idag igen... Igår va inte roligt att handla. Linnea va hur duktig som helst så de va inte hennes fel. Va en gubbe som tyckte jag ockupera hela stället -som han även sa till mig när jag stod och skulle ta en scanner med Linnea.
Va sa du? sa jag då (trodde jag hörde fel)
-Tror du äger hela stället med att stå i vägen så folk inte kommer förbi.
-Men du kan ju be mig flytta på mig då å inte bara knö imellan!
- ja jag ser ju va du e för någon, säger han och pekar på sin näsa där jag har min piercing.

Jag blev så jävla arg! Jävla gubbe som drömmer en efter en sån grej!!!!!

-ja jag märker vad du e för någon oxå!!! Sa jag då...

Bättre jag sagt; du ska bara veta vart jag har piercingar! Jävla gubbe...

Blev helt paff... Blev så arg att jag skaka om händerna! Idiot!

Å de roliga e ju att jag va större än vad han va. Både på längd och bredd...
Men de e la så; Liten på jorden, stor i orden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback