Freeeeeeeedag!

Idag e de fredag och känner att livet e lite roligare idag (eller som alla andra fredagar... Haha)
Men idag ska vi till Liseberg!! Julstämning hoppas jag på till max!
Men först ska Hanna passa Linnea idag idag igen medan jag tränar!

Första Linnea gjorde i morse va att fråga efter Hanna! :)

Cykla idag till jobbet. Eller jag kom inte ända fram för dm ringde och sa att L hade kissat ner sig och de fans inga andra byxor i hennes väska.
Så de va bara att cykla hem igen och hämta byxor och trosor och sen tog jag bilen till jobbet så jag blev inte så sen!
Men stressa som aldrig förr!

Körde crosstraining igår i 30 min och känner av de idag! Haha... Gött!
Idag ska man på't igen!

Längtar ihjäl mig till ikväll! Mysigt som tusan!!! Äntligen lite julstämning!!

Köpa julklappar snart med. En e ju iof köpt, men fler ska de bli!
Nu ska jag jobba så dagen rullar på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback