Lördag

Idag ska vi fira pappa. Ska va där ute vid 15 å äta middag.

Trökväder idag med. Men igentligen borde man vara van nu?
Tycker snön kan komma snart. Idag e de exakt 1 mån kvar till julafton. :D

Tänkte jag skulle pyntat hemma nästa söndag (första advent) men lär nog ligga på sjukhuset då... Blä vad jag hatar detta. Ingen Ullared å inget pynt.

Tänkte att antingen får jag pynta dagen innan jag åker till sjukhuset eller så får jag vänta tills jag kan gå riktigt igen.
Å Ullared får jag åka till närmare jul. Tyvärr. Men ska man se de positivt så lär de ju vara mindre folk ju senare i december man åker? Känns så iaf!

Natten har vart hemsk med. Har jag inte vaknat av mig själv så har Linnea vaknat. 03.40 ville hon gå upp idag... De ville inte jag...

Så de va välldans va jag klagar!!! Haha! Nu ska jag sluta med de!
Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback