Nu får jag äntligen skriva om de!

Vet inte hur länge, men ett bra tag har vi planerat en överrasknings fest för Netten som fyllde 35 år den 10 nov. Å igår blev den av! Och så lyckad! Jag va nykter och hade sketskoj! ( hur ofta händer de när man e nykter på en fest?) haha...

Goa människor och go mat. Även om jag fick ont i magen efter den... Tror de e min mage som inte klara av potatissallad. Men jag överlevde ändå! Kl 3 va la vi hemma! Jag va trött kan jag lova!

Linnea va hemma hos mamma så jag fick sova till 11.30! Skönt...
Och då va de bara att äta frukost och åka till lokalen och städa.

Men Netten blev överraskad när vi "kidnappa" henne från Lycke. Så jävla bra!
Tack alla som var med och gjorde kvällen så bra!!!

Just nu har vi (jag och Linnea) precis kommit hem. Ska plocka undan lite tänkte jag och så. (därför jag skriver här för att fördröja tiden... Haha) Linnea kollar på Barnkanalen.

E as nervös in för fredag. Å då e de bara söndag ... Ush ush ush....

Ne tänka på annat!!! :)

Nu ska jag å Linnea görs negerbollar om vi har grejer till de!

(vågar inte lägga upp mer bilder än dessa! Haha)


Kommentarer
jeanette säger:

Ja de blev en kväll att minnas! (både på gott och ont) Tack så jätte mycke. De va jag värd, hahahaha. Nu får du vänta tills du fyller 30, då du!!!!!!!

2012-11-26 | 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback