Rubrik

Hellöööö...
Laddar hem arbetsförmedlingens app men de går inte... Eller de står bara [vänta] under den. Otroligt störande! Så jag tänkte jag skriver här lite ist...

Vet inte vad jag ska skriva däremot... Haha...

Ska iväg å träna vid 3. Sofie e snäll och tar hand om Linnea under tiden!

Vad ska man göra till middag idag då? Har ingen fantasi... Eller ork egentligen... Kanske skulle ta å testa sån där matkasse ist? Neee... De e jag nog för snål för... Haha... Jag tycker de e kul å handla mat. De tråkiga e bara å knåda ihop en go middag VARJE dag...

Har lite köttfärs å lite kyckling och köttbullar har vi nog med i frysen så nått ska man la göra. Ordnar sig, helt enkelt!

Linnea vakna kl 5 idag och var ledsen och ville inte sova mera. Då hör jag mig själv säga: vill du ligga bredvid mamma ist då? Men ååååååh.... Varför sa jag så? Visst de e jätte mysigt -tills man får en näve i ansiktet, tår som skär in i låren och hör någon sjunga blinka lilla stjärna för kung och foster land OCH vill ligga under samma täcke... Men de va bara en timma för sen skulle ju jag ändå gå upp! :)

Åh! Nu fick jag sms om att linneas kort kommit!!! Måste gå in och kolla!
Hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback