Söndagstrött

Linnea kom in till mig halv 7 idag. Wohooo! Sovmorgon!
Fast de kändes inte så. Va hur trött som helst... Men de e bara att gilla läget och gå upp! :D

Igår va jag på Sahlgrenska. Jessica va med som stöd. Fick komma in i ett rum när de va min tur och ta på mig nån gul sjukhusrock. Jätte snygg. 2 knappar över brösten och sen 2 knappar strax under magen... Sen kom en doktor och titta mig i knävecket, där födelsemärket faktiskt sitter. Sen kolla han lite här och där på kroppen och jag tyckte de va jätte kul och ligga där å pinas... Haha...

Hade sån lust att säga; Jag har fått barn. De e därför jag ser ut sån här! Haha... Men tur va väll de att jag inte sa nått sånt... Haha!

Men iaf, ska tillbaka nästa vecka på onsdag och kolla igen för han tyckte att man absolut skulle ta bort de. Å de e jag glad för! Har så länge jag kan minnas skämts över de så e glad att de äntligen försvinner! Dom ska även kolla då att den inte e "elak" eller vad man ska säga :)

Har änna träningsvärk idag efter träningen igår. Bra men gör ont! Haha...

Ligger och kollar på Lotta och hoppas på att L ska somna. Hoppas kan man ju alltid... :P

Har lyssnat på julmusik hela morran här! Haha... Den skivan jag köpte igår. Grymt bra skiva!!!

Ne nu ska jag kolla på Lotta jag med! Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback