Torsdag

Igår ändrade jag både min ringsignal och smssignal till JULLÅTAR!!! Haha
Blir extra glad när nån ringer/smsar :D haha!

Tänkte jag skulle ner till källaren i helgen och titta vad man har för pynt och vad man kan ha för bråte i vägen! Haha... Måste bara bli av med garderoben vi köpte fel. Den står i vardagsrummet nu och tar massa plats... Skitstörande!

I mon e de äntligen fredag! Min dag ;) tyvärr kommer inget doobidoo för de e slut för denna säsong.... :(

Har känt mig lite hängig idag. Kanske inte e så konstigt. Men går bra på jobbet ändå! Slutar ju snart... :)

Vill handla julklappar nu med!
Lönen kommer på tisdag så då har man råd att köpa lite granna! Ska klippa mig då oxå :) och Linnea med! Hennes första riktiga frisör besök. Innan har ju jag klippt luggen på henne. (får la se om
Frisören säger nått om de..) hehe,,.

E sugen på tuggummi men har inget... Störande! (intressant för er att veta!)

Ne nu har jag inget "vettigt" att skriva!
Tjoooo!

Bild från i somras i slottskogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback