Bra väder -bra humör

Åkte ut till Lycke efter att jag tränat och fixa mm hemma idag. Maggan och Leif kom oxå och fika så fick pratat med dom med.
Vädret e ju kanon nu oxå! Tog en promenad med linnea och skulle kolla på hästarna men kom inte så långt tills hon sa att hon inte orkade gå mera. Och jag ville inte bära henne så vi fick gå hemåt igen! Haha... Men de va ju nått iaf! Å nu e hon ute ännu och leker i vatten och lera... I strålande solsken!!! :D (va hände där änna?) sol? Knappt man minns hur de känns. Regnar ju varje dag nu. Hatar de...

Tänkte jag skulle bakat bullar idag men kände att jag behövde komma hemifrån och då blev de Lycke idag. Blir även middag med Hanna och Kennie-familjen här ute! :)

I mon e de jobb igen. Hur Mycke känner man för de nu då? Äh, tänker inte på de nu! Hehe..

Igår va Jessica-familjen hemma hos oss och vi käka räkor/kräftor. (Molle åt kebabtallrik) mums...! Sen blev de kortspel bär barna somnat! Hehe...

Så i morse va de segt att gå upp. Men de gick! Jag fick slängt på mig träningskläderna med och tatt mig till 24/7. Ensam i hela tjejgymet!! Gött!!

Ne nu ska jag se vart Linnea tog vägen! Hoppas ni har en bra dag som jag!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback