De brinner!!!

Vi har haft brandövning idag på jobbet. Gick kanon och alla barn va så rediga! några fick springa ut i bara strumpor och då va ju dom överlyckliga!!! Haha...

De e även "måltidens dag" idag så Komunen bjuder på efterrätt till alla barn! Så jag har gjort chokladpudding. Hur gott e inte de då?!?!! Haha... Men jag ska inte ha/ får inte någon. Vill inte de heller...

Mätte mig igår runt magen och jag har gått ner 10cm där nu!!! På dryga månad! Sjukt! Hela 1dm!!! Jag e glad... :) klapp på axeln på mig själv ! Jag e för jävla bra! ;)

Så nu e man ännu mer sporrad av att tex inte äta chokladpudding! :)

Ska försöka träna idag med! Åka när Jimmie kommit hem. Hatar igentligen att åka så "sent". För när man kommer hem så kan man inte göra så Mycke. Linnea e halvt uppjagad och man kan inte åka nånstans för då somnar hon... Men i mon blir de träning tidigare! Mamma ska ta Linnea och jag kan träna direkt efter jobbet! :D

Och så den eviga frågan; Vad ska man göra till middag idag? Nått med kyckling får de bli. Kanske curry? De e gott... :)

Igår när jag duscha hörde jag mig själv sjunga; I can be your silver. I can be your gold... Lo lo lo lo lo loloooove!
(jätte vackert) och så sluta jag å tänkte: men va fan! De e ju en Justin bieber låt!!!!! Varför sjunger jag på den!!?

Jag e så trött på reklamen på radion så jag har börjat lyssna på nrj mer å mer (mer musik) å dom spelar väldigt Mycke Justin där! Å igår när jag åkte hem från gymmet så kom denna låten och jag höjde för jag vill höra vad de e alla tjejer e så galna i han för. Å då fastna texten i mitt huvud! Haha... Skandal! :P

Ne nu ska jag snart jobba!
Ha de gottans!


Kommentarer
jessica säger:

fan va du e bra.. hejja dig:)

2012-10-18 | 19:32:42
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback