Freeeedag! I love it!

Har man fått barnbidrag idag eller? Måste man la? E ju änna 20de i mon... Jaja... Kolla de sen...

Idag blir de träning efter jobbet. Mamma e så go och hämtar L när hon slutat så jag kan åka raka vägen till gymmet! Lovley! (jag har världens bästa mamma)

Sen efter gymmet så ska jag upp till olseröd och köpa en bok av en från fb-köp&sälj. De är om julpyssel mm. Ska bli spännande å se om de e nått att ha! De va samma person som jag köpte kökslampan av så jag hittar ju dit lätt iaf! Haha!

Varför e de alltid så att alla räkningar kommer nu??? Alltså helförsäkringen, försäkring på Linnea, på mig, på Jimmie.... NU när man ska spara till julklappar... :/ lika bra att betala av med en gång. Men ändå! Får se om man har råd med Ullared sen... Suck...

Jag vill köpa julklappar nu, men ändå inte. Vill ju vänta tills julpyntet kommer! Mycke mysigare så... Men e ju ändå skönt att ha gjort de! Men man kan ju försöka räkna ut VAD man ska köpa till alla? :)

Alexander fyller ju år nu med. Å sen kommer theo och Viktor. Å Netten fyller jämt med. Massa kalas! De gillas! :D

Ne nu ska jag snart jobba igen! Höra senare!

Hoppas de e doobidoo ikväll med! Förra veckan va de inget! :(


Kommentarer
Emelie säger:

Jag älskar dina fredagsinlägg! :D

2012-10-19 | 16:48:42
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback