Freeeeeedaaaaag!!!

Idag är de äntligen fredag. Alltid lite lättare att gå upp på morran å veta att man kan sova i morgon. Livet känns alltid lite bättre på fredagar... Haha...

Fast idag blir de stressigt! men de e för en bra grej så de lönar sig i slutet av dagen, hoppas jag! Ska tanka bilen, handla lite snabbt efter jag hämtat Linnea. Sen hem å göra mat och äta den, så klart! Hehe... Sen ut till Lycke och lämna Linnea (å då måste jag ju packa väskan innan där) sen hem igen och göra sig klar å sen åka iväg... <--- Den bra grejen!

var e hennes pappa kan man ju undra??!
Puh... ;D

Linnea och alla dm tar även kort idag! Hoppas de blir fint! Längtar redan så man kan få hem dom! Haha! (kanske jag skrev igår?)

Snöat har de redan börjat göra lite här och där!!! men ingen här ännu. Skulle väll komma nån gång nästa vecka om jag inte hörde fel??

Så idag blir de ingen doobidoo... Får bli reprisen i mon, när den nu går? Kolla upp de...

Ne nu hade väll inte jag nått mer vettigt att säga?? Återkommer isf! Haha...

Ha de göttans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback