Go kväll!

Ne jag har inte glömt bloggen. Har bara inte hunnit idag...

På rasten prata jag med Jessica. Sen efter jobbet så hämta jag Linnea och sen direkt ut till mamma och sen till träningen och sen hem och göra mat och äta den och sen (de värsta på hela kvällen ) skulle vi bära in garderoberna i sovrummet. Bökar runt med sängen, lakan och täcken hit och dit. Upptäcker att den ena garderoben är för bred.... Den får inte plats. Å jag som hade mätt och allt!!! Måste mätt helt fel! Störande!!

Men snabb som jag e hittade jag en på blocket som INTE va 60 bred, utan 50 som va precis så bred den va tvungen å vara för att få plats!

Så nu ska vi bara få ut den ena garderoben..... SUCK...

Varför kunde de inte bara vara klart? Haha....

I mon e de torsdag. Kort jobbvecka denna vecka! Gött ;)

Gick på maxi igår med Jessica. Dom hade fått fram alla julsaker och jag gick där och fick änna pirr i magen! Haha...

Längtar tills man ska klä granen, adventsljusstakar ska upp och alla tomtar å annat pynt! :)

Men nu ska jag sova så man orkar få upp kl 5!
Go nätt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback