Hallo fredag!

Så jävla gött väder så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Haha!
Vad ska man hitta på efter jobbet? Ta en promenix med Linnea kanske? Nån som har förslag så e de bara att höra av sig!

Köpte skor till mig å Linnea igår så nu e vi redo för vintern! Å snygga med för den delen! Så nöjd blev jag med mina! Å linneas med så klart! Älskar skor som e lätta att ta på för henne. Å dessa kunde hon ta på sig själv i morse. Fick hjälpa henne bara att dra åt kardborre-banden. (stavas de då? Telefonen ville de...)

Vad blir de för middag ikväll då? Lutar åt falukorv för jag orkar inte åka in till affären å handla massa gött för å sen ställa mig å laga... Ne nått snabbt å lätt får de bli ikväll!!!

Doobidoo ikväll! Å sen ska vi se de senaste SOA-avsnittet. Weeee! Å vad ska man äta då? (alltid handlar de om mat) haha... Tragiskt, men de e så hävla gott!!! Kanske en fruktsallad så e man ju redig iaf... Socker skulle jag tydligen undvika om jag vill bli bra i halsen. Å dricka Mycke skulle man göra. Så en fruktsallad och massa vatten?? Mumma.......

Linnea kom in till mig i natt med. Jimmie sov på soffan (somna framför tvn)
Å jag orkade inte bära tillbaka henne så hon fick stanna en stund, tänkte jag. Å hon skulle inte ha jimmies täcke utan samma som jag, å helst så skulle kudden ligga preciiiiiiis tätt in på min... Jag hade ungefär 40cm bred säng i natt.... Linnea hade resten på 120... Sparka å knödde å vifta... Värre än Jimmie på att röra sig i sömnen. Haha...

Men får inte bli en vana att sova där bara. (även om de e jätte mysigt)

Såg ni på Fråga Olle igår eller? Haha... Tycker sånt är jätte kul att se men folket som ställer upp på att bli intervjuade på detta fattar jag inte. Handlade bla om trekanter. Då va de 2 bröder som brukade ha trekanter tillsammans som va där. Å innan fick man se hur de kunde gå till. Hur dom prata med tjejen, la fram kondomerna fint på sängen. Tände ljus osv. Å sen fick man se när själva akten börja osv...
Å sen satt dom med i studion å berätta och programledarna fråga grejer mm. Haha... Hade ALDRIG klarat av att sitta där å berätta om mitt sexliv inför hela Sverige... Men men! Som sagt så tycker jag de e kul att lyssna på så de e la tur vi e olika! :)

Nu mera jobb! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback