Hej svejs!

sitter och kollar på piipi på dom sju haven. Linnea sover i soffan brevid mig... Men jag orkar inte byta på tvn... haha... Även om man sett just denna pippi-filmen 1000ggr.....
 
Har tänt lampor i fönstret nu när vi kom hem. E ju så mörkt ute nu när de spöregnar. De e mysigt på ett sätt. Hade man bara fått vara hemma och myst så hade de inte gjort nått, men först i morse va jag på utbildning mellan 8-10 (Linnea vakna ändå vid 5 så att så mycke sovmorgon blev de inte...) sen hem å fixa iordning henne så åkte vi bil ner till öf. De spöregna verkligen ute!!!
 
Träffa jessica och barnen där och lekte en del! Linnea sprang mest in till målarrummet och måla och pyssla där. Lik sin mamma med att gilla måla! =) och pyssla... hehe...
 
Sen kommer emma och alice hit och ska kolla Linnea medans jag åker och tränar! =)
 
Har även hittat garderober som vi ska åka och hämta!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag e så glad! =) Hoppas dom e fina med... Äntligen en som svarar när man hör av sig till dom. Vissa lägger bara ut sin mejl på annonsen och sen e de precis som om dom inte tittar sin mejl... Och vissa som skriver med sitt nr svarar inte ens... Störande!!! =/
 
Men i morse vid strax innan 6 så hittade jag annonsen och tänkte att jag kan inte med att ringa nu! Och jag glömmer säkert av de om jag tänker att jag ska ringa sen. Så jag skicka ett sms till henne och kanske 30 min senare fick jag svar! Härligt!
 
Så nu kanske man kan få ordning i sovrummet!
 
Ne nu ska jag stänga av pippi.... orkar inte se/höra mer... haha...
 
Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback