Idag är de tirrrrrsdag!

Halloj vänner!
Sitter å har mölat i mig lasagnette till lunch idag! Väldigt gött! :)

Har hittat 2 garderober på blocket med som jag vill köpa, men han som säljer de svarar inte! Blir galen... Hoppas inte nån annan hinner före nu bara... Fast isf va de la inte meningen att jag skulle ha dom? Har ringt han kanske 5ggr sen kl 10... Haha... Men har får skylla sig själv om han lägger ut annons på blocket. Då får man la svara! :P

Köpte en pumpa igår med på
Maxi. Inget jätte stor, utan en lagom liten! Se om jag orkar skärpa upp den idag. Beror på vilket humör Linnea e på! Hehe.... I morse va hon inte en solstråle direkt... Arg och gapa och skrek... Men de gick över när vi kom till dm, som tur va!! Då blev hon glad och slängde av sig ytterkläderna och sa HEJ DÅ, MAMMA!! Och sprang in... Om de va så lätt att lämna henne varje gång!


Va ute i fontin igår med Jessica och barnen. Gick en runda och Linnea och theo lekte av sig. Plockade inga kottar så de får vi ta en annan dag. Men korv fick vi grillat precis innan regnet kom! Mumma!

Ne nu ska jag jobba igen! Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback