Lördag hela dagen

Ja idag e de lördag och jag å Linnea va uppe med tuppen! Innan till och med! Kl 6 trippa hon in till oss och berätta att hon skulle minsann inte sova mer.. Fine tänkte jag och hon kröp ner i mellan oss. Hon låg och blunda och jag tänkte att hon kanske somnar?!? :D

Så hörde jag diesel i hallen att hon "skrapa" med tassen och jag tänkte %#}{^*+*- katt. Då har hon pissat i hallen... Så jag rusar upp (i hopp om att jag hinner kasta ut henne innan hon hinner pinka, men icke!) bajkatt...

Sen åkte vi till tofta för de va islandshästens dag där och Linnea fick ridit på en häst. Aldrig sett henne le så länge. Hela vägen runt. Hehe... Så de va skoj! Sen fick vi lunch hos mamma med Netten, Jesper och ally. Även Emma och Sofie va där ute så kul att se dom med!

Nu sitter jag hemma å lyssnar på musik. Linnea sover och vi väntar på att familjen Axelsson ska komma på middag. Steken står i ugnen :)

Å i mon fyller Jimmie år med. Fast de har jag redan skrivit tidigare i nått inlägg va?
Jaja... Hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback