Men va fa....

Vet inte vad som hände i förra inlägget. Skrev som vanligt och la till en bild och tryckte publicera som vanligt. Sen får jag ett sms av Hanna då hon fråga om jag bara lagt in en bild eller om de va nått fel. Trött jag blir... Jag kommer ju inte ihåg allt viktigt jag skrev... (haha)

Men jag kan ju förklara bilden iaf! De e på en Butternut pumpa som jag köpte igår (lånad bild) Gjorde en rotfruktsgratäng med sån i. De blev jätte gott, plus att de blev en härlig färg med för den e KNALL orange! :D
Kan även steka den i ugnen å de ska jag nog göra idag :)

Blir köttfärslimpa med potatis och sån... Ifall ni undrar.. Haha!

Har precis ätit mellanmål med Linnea. Jag käcka knäckebröd med skinka på å Linnea risifrutti :)
Gott!

Nu e de disk på g....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback