Onsdag lillördag!

Får man äta godis då? Hehe :P

Hade vart gött om lösgodis va sketa nyttigt! Hade man kunnat äta varje dag!

Idag e de jätte gött väder!! Å jag tog cykeln i morse! Vilken tur...
Undra vad man ska göra idag? Gå ut en sväng iaf.

Ja just de! Glömt att skriva detta. Vi har sökt dagisplats till Linnea :) ska ju öppna ett i björkåsgården, nära och bra! Blir mera på vägen till jobbet än vad de e nu. Blir nog bra. Hoppas de blir bra! Isf börjar hon i januari, å de e ju ganska snart!

Nu kom solen med! Härligt!! :D stanna kvar nu tills jag slutar jobbet! ;)

Idag e de även 2 månader kvar till julafton! Lite mindre tills man ska pynta, klä gran mm! Några som fyller år innan med :) lilla Viktor blir bland annat 1 år!! Tiden går fort...

Ne nu ska jag jobba igen! Sen ska jag pussa på Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback