Snart fredag!

Kul att de iaf va några som jag kunde läska med mina negerbollar! Haha! :D

I mon blir de party. Jimmie ska till Vbg (ne de e inte därför jag ha party) ;)
Han va tråkig å ville inte med så Linnea får sova hos mormor! Hon blir nog inte ledsen för de för mormor är en favorit. Morfar med, eller Güna som hon säger.

Blev en del negerbollar över igår. Ändå käka jag så jag höll på att spy! Haha... Frysa in dom och ha i helgen kanske :)

På lördag blir de nog backa plan som gäller! Lite kul på g där och kolla kläder till Linnea. Ska lägga in räkningarna ikväll så dom dras i mon så får vi se hur Mycke jag kan lägga på kläder till Linnea. Kanske man skulle ta och åka till Klädkällaren efteråt? Där e ju lite billigare än att gå i cubus lindex eller kappahl för Linnea....

I mon ska Linnea ta kort med! Spännande! Vad ska hon ha på sig? Får se vad som finns i tvätthögen hemma! (den e ren. Har bara inte kommit in i garderoberna ännu :P orkar inte)

På tal om garderober så hitta jag på blocket igår 2 st som jag ville ha men de skulle komma en tjej och hämta idag på fm. Men jag skulle ringa efter 12 ändå för att se om hon kanske inte vart där... *hoppas hon ångra sig och inte ville ha dom*

Träning står på schemat idag! När Jimmie kommer hem så sticker jag till träningen. Ska bli skoj! TAGGAAAAA!

Men nu får jag tagga för att jobba! Cykla idag med förresten även om jag igentligen inte hann de. Kom i tid till jobbet ändå tack vare att jag cykla som en dåre! jaja... Mer om de en annan dag!

Jobba vare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback