Söndag 7okt

Sitter å väntar på Monica å hennes gubbe. Dom ska hit på middag å kommer om ca 30 min skulle jag gissa på! :) (eftersom vi sa vid 3..)

Hon ville fira Jimmie. Han fyller ju ändå 25. Blir lasagnette mumma!

Annars har vi inte gjort Mycke idag. Tog en promenad till Grossen å handla å hem igen. Blev sent igår när Jessica o Co. va här. Men kul va de!! Spela Uno och rita och gissa.
Tror verkligen att de finns nått som heter tjejiska och killiska! Jag å Jessica va ju i ett lag ( så klart) å vi fattar (oftast) direkt när vi målar och killarna sitter som två frågetecken. Och tvärtom när
Dom ritar! Haha...

När kl va över 12 började vi sjunga för Jimmie. Han såg ut som ett frågetecken då med... Haha... Tills han börja filma med mobilen....

Nu ska jag se hur de går för maten i ugnen! Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback