Söndag

Tänkte precis:Nej! De e söndag :( fy vad trist.... Eller vänta! Jag e ju ledig mån o tis!!! :D
Kändes inte lika jobbigt med söndag! Haha... De e ju studiedagar dom 2 dagarna så Linnea har ingen dagmamma så jag tar föräldradagar. Ska bara iväg på nått möte i mon mellan 8-10, men då e Jimmie hemma med Linnea tills jag kommer, sen åker han till jobbet. Dom 2 timmarna kommer kännas som en evighet säkert... Haha...

Sitter med träningskläder på mig just nu. Ska iväg å svettas massor. Känns bra när träningsbyxorna känns stora :) har nog aldrig hänt förut! Haha..

Har gått ner 10kg nu och 1dm runt magen sist jag kolla!
Grym e jag!

Ne träna va de! Hörs senare!!!


Kommentarer
Anonym säger:

Jag har sagt det förr å säger det igen.. Du e bäst..!!

2012-10-28 | 13:10:54
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
Jeanette säger:

Klart du e grym!

2012-10-28 | 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback