Tisdag 23/10 :)

Idag fyller ally-prutt år! :) grattis grattis! :)

Annars e de la inte Mycke som händer idag! Ska försöka hinna iväg till träning idag tänkte jag. Se om Jimmie hinner komma hem bara innan jag ska iväg senare på kvällen. Annars får jag ta de i mon :S (de vill jag inte... Vill idag)

Igår på eftermiddagen åkte vi till fontin och kasta bröd till fåglarna. Tror till och med ankorna känner igen oss nu? Haha...! Hanna kom oxå med Lisa och Linnea fick hålla henne i kopplet! (ja hon e en hund alltså, för er som inte kom ihåg) då lunka hon på bra Linnea! Men i mellan där va de inte roligt att gå... I slutet skulle hon ta av sig jackan och gå åt andra hållet osv.... Suck... Men vi kom hem tillslut! Hehe...

Idag öppnar "nya" city gross! Med fiskbutik inuti och bageri och delikatess har jag för mig oxå... :) blir nog bra! Funderar på om man ska dit men så kom jag på att jag har inga pengar.... Lönen e mer än välkommen nu!!! På fredag smäller de! Wohooo! Jag ska ut på fredag med. Kan ju erkänna att jag inte e taggad, men de kanske kommer?

På lördag tänkte jag leta kläder till Linnea. Hon växer så de knakar nu! Sist jag köpte stövlar till henne nu så hade hon gått upp i 2 Stl och nästan alla tröjor e korta i magen och byxorna e korta i benen... Ullared snart eller? Haha...

Igår kollade jag på "rock of ages" igen. Så jävla bra! Älskar den filmen!
Inget fan av Tom Cruise men i denna spelar han så bra! Och även han Alec Baldwin (eller hur se stavas) är så bra ! Men han brukar jag gilla.. Hehe...

Ne nu blir de mera jobb! Slutar ju snart hihi...
Ha de gött! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback