Typiskt...

Så glömde jag lägga med bilden i förra inlägget... Haha... Skulle ju vara bild på maten så klart... Well Well... Tar de nu ist... Haha!

Har inte orkat/haft lust att blogga idag eller riktigt igår. Idag har jag vart hemma med Linnea. Så har änna haft fullt upp å när de väl e "vila" så orkar man ju inte blogga. Trodde Linnea va sjuk i morse när jag skulle väcka henne. Hon har änna vart rosslig i halsen ett par dagar. Men de va inget märkte jag senare på morran. Eller hon låter lite rosslig och hostar, men de e ju som vilken förkylning som helst. Inte så att hon har ont av de direkt!

Fick köpt jackan till Linnea igår med! Så jäkla nöjd! Så fin! Och passa sketa bra med termosarna jag köpte i fredags! :) (bild)

Träffa min nya chef igår med. Hon kom förbi jobbet å sa hej och lämnade en kaffetermos till mig. En sån mugg, fast e som en termos! :) jag som dricker så Mycke kaffe med... Not!
Men te dricker jag ju lite då och då! Sa inget till henne. Tacka bara... (väluppfostrad som man e... Hehe)
(bild)

I mon blir de jobb igen! :) känns som de e söndag idag bara för de. Så e de bara 3dagar kvar till helg! Wohooo!
Å på torsdag e de kanelbullens dag! Mumma!

Nu ska jag kolla på SOA. !!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_506b2c93ddf2b330f50005f2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback