6 veckor

Ja nu har de gått sex veckor sen man börja jobba efter semestern eller vi e inne på 6e veckan nu...
Går fort!!

Idag blir de träning. Taggad! Ska slå mitt rekord på joggningen. Eller iaf springa lika länge... Minst!

Ska hinna göra middag innan med. Nån lax till mig och kött till resten av familjen. Kom inte ihåg vad jag tog fram från frysen igår. Tror se va köttfärs... Nått kul får de la bli! :)

Hitta sånt gott recept igår på paj med tomat och ost. Ska försöka handla ingredienserna till den innan jag hämtar Linnea med. Beror på hur Mycke de e å göra här idag när jag blir klar på jobbet. Ska ha den som matlåda sen tänkte jag. Käck att frysa ner!

Sen ikväll får de bli kvalitets tid med Jimmie.
Kan behövas ibland.... :) se vad vi hittar på (låter som vi ska ha sex på bestämd tid, men de e inte de jag menar) kan ju bara umgås med änna.... Haha

Trött e man som alltid känner jag! Kunde inte somna igår. Får lägga mig tidigare ikväll helt enkelt... (enkelt å
enkelt men ni fattar...)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback