Aj

Börjar få ont i halsen! Vill inte de!!! Finns de nån mirakel kur man kan ta å slippa förkylning? Några speciella vitaminer eller så? Får nog kolla upp de...

Vill inte va sjuk... Har inte tid. Ingick inte i planen änna...

Vet inte om Jimmie skulle jobba helgen. Han va inte säker när jag prata med han förut! känns som om de e långt kvar dit ändå. E ju bara tisdag! Fast tisdag e bra på ett sätt, men fredag e bättre... Haha... SNART FREDAG! Kanske....?

Mina byxor jag köpte sist jag handla byxor börjar bli förstora! Bra men ändå tråkigt för jag gilla dom väldigt Mycke. Köpa nya såna om ett tag. När
Jag gått ner några storlekar kanske? Köper hellre nya än att vara kvar i mina gamla! :) wiiiii gött när de känns att man går ner!

Hitta en inspirerande bild igår på fb som nån hade gillat (därför jag såg den) En tjej som hade vägt 120 (tror jag de stod) och nu såg hon ut som värsta biffen hälften så stor nu, än då. Muskliga armar och såg rent utav snygg ut! Och så skrev hon FINNS INGET SOM HETER KAN INTE! Och de va 2009. Sikken resa!

Nu ska jag fortsätta jobba så jag kan åka hem sen och pussa på Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback