Freeeeeeheeeedag

Halloj på er!
Idag e de sköna fredag! Å jag ska se Lena ph ikväll. Om nån missat de? Haha.. Tror inte de va?

Men först ska jag och Linnea till skogen. Kanske kan trötta ut henne lite så hon somnar gott ikväll. Ta med oss lite mackor att fika på bara. Mysigt!

Så nu får se inte regna i em! :) ser inte ut som de ska de heller... Gött!

Middagen e så gott som klar där hemma med. Behöver inte tänka på de! Inte för att jag ska äta, ska ju äta ute ikväll. Men Linnea ska ju ha mat :) Jimmie ville ha pizza sa han. Bra att han äter de när jag inte e hemma... Haha...

Ne jag har verkligen inget kul å skriva om så detta får räcka! Ta mer ikväll/i morgon :)

Ha en bra dag alla!
(bild; Min lunch.... Ne då.. Hehe... Men visst va de fint upplagt? Hitta de i en tidning...) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback