Halloj vänner!

Har ingen aning om vad jag ska skriva.... Haha...

Kan ju berätta att Jimmie jobbar till 18 och sen drar han till Trollhättan så jag e ensam med Linnea hela dagen. Efter jobbet då... Ska träna så Linnea ska till Sofie under tiden.
E så himla glad att jag har familj nära som kan ta henne när jag måste träna. För jag måste verkligen de om man vill att de ska hända nått! Oooootroligt tacksam!!!

Ska se om jag kan slå mitt rekord i joggning idag oxå! Alltså hur länge jag orkar! :) heja mig!

Vad blir de till middag idag då? Nått med kyckling hade vart gott! Får se vad när jag kommer hem. E inte helt hundra på vad vi har hemma...
Ja detta va la intressant! Haha... Har ingen aning om vad jag ska skriva om!

Nästa helg blir de bröllop! I Vbg. De ska bli skoj!! :) och helgen efter där blir de Lena PH!!! Längtar dit med!!! Blir jätte peppad när man hör henne på radion när dom har nån tävling med henne!!

Ne nu ska jag göra annat! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback