Halloo måndag!

Nu ser de ju ut å bli gött väder idag! Gött! Ska ju hämta kökssoffan senare så kan ju va bra om de inte regnar!

Jimmie har lånat en bil på jobbet med så ska förhoppningsvis bli lätt å ta med den. Har även hittat garderober på blocket som bortskänks om man hämtar dom! Perfekta till sovrummet! Han hade en som skulle komma senast 4a å har han inte kommit då så får vi dom. Så håller alla tummar och tår! Haha!

Idag ska jag försöka få in träning med. Mamma tar Linnea under tiden. Måste bara köra ut henne till Lycke först och SEN åka tillbaka till Kungälv och träna och sen tillbaka till lycke för att hämta soffan och linnea å sen hem :) himlans körande men jag kommer inte orka träna ikväll så måste få de gjort på em.

Middag vet jag inte när man ska hinna göra. Tur man har matlåder i frysen man kan tina, i värsta fall. :)

Pappa e hemma i Lycke idag med. Ska bli kul att träffa han. Va längesedan nu.

E ju jätte fint väder nu! Gött! Blåser, men gör inget! Hehe...

Ska sälja mitt köksbord med. Undra vad som e bäst att lägga ut de någonstans. Blocket eller fb's köp och sälj-sidor?

Å va e de värt? 100kr? Nån som är intresserad? Runt, brunsvart. 4 platser men med iläggsskiva (som sitter under bordet) blir de 6 platser.

Nu va rasten slut!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback