Mätt

Uh, där va lunchen uppäten och jag e mätt... Så där mätt att jag inte vet hur jag ska orka med resten av dagen. Vill bara vila mig... Haha... Ska laga mat, träna handla hämta och lämna Linnea hos Sofie igen! Så redig Sofie och snäll som vill ta hand om mitt yrväder :)
Tur man har familj och släkt nära!

Hem å äta mellanmål efter jobbet och sen träna och sen e de fredagsmys!! Äntligen fredag. Bästa dagen på veckan! Arbetsveckan är gjord, man har hela helgen framför sig! :) hade de vart Facebook hade jag tryckt gilla miljarders gånger! Haha

Har vart, eller är, en lugn dag på
Jobbet. Skönt de med ibland. Dumma e bara att man "tar helg" lite i förtid. Man vill bara hem och "ha helg".
(Välldans vilket tjöt de blev om helg. Märks att jag gillat eller?)

Idag blev de kyckling sallad med ris till lunch! Göttans! Å ikväll blir de tacos bara för att (ni vet vad jag kommer skriva! :D ) HELG! Haha...

Fick mms av mamma förut med. Dom hade tatt fram kökssoffan från källaren så nu börjar de projektet!! Så jävla kul!!! Ska slipa å måla om den och måste sätta nytt tyg runt själva sittdelen!
Wiiiiii!!! Sånt här e skoj!

Nu ska jag jobba igen innan ( nu kommer de igen) jag tar helg!!!
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback