Oj...

Skulle färga håret. Ska ju på bröllop i mon så ville va lite fin, tänkte jag.
Köpte mörkbrun och de ser ut som svart!!! Hoppas de ändras när de torkar... Vill ju inte ha svart hår :(
Trött jag blir... Lika gärna lägga mig å sova och hoppas på de bästa i mon!

Ska bli skoj i mon! Se hur fina dom är! Undra hur nervösa dom e nu! Hehe...

Funderar på att plocka fram kläderna jag ska ha på mig i mon, så de e klart. E inte helt 100 på vart tightsen ligger...

Ska packa väska till Linnea med. Har lite "ångest" för att lämna henne hela dagen och natten :( Tur att jag vet att hon har de bra hos Kennie och Ellenor! Haha...

Ne sova va de ja! ( eller isf lägga sig i sängen...) go natt people!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback