Tjoooooo!

......Så tappa jag allt jag tänkte skriva om...... Åååå vad irriterande!!!

Jo! En grej kom jag på! ska klippa mig på torsdag! :) se om de blir lugg eller inte... Hehe... Har inte bestämt mig... Men tiden e beställd iaf! Ska klippa topparna och kanske lugg då... :S haha!

Ska se om jag ska tapetsera i helgen med!!! ÄNTLIGEN! Ska ringa dom för de va beställning på den tapeten hoppas man kan få den innan helgen :) då blir de tapetsering på lördag!!! Kommer bli så najs!

Fick nya matsedlar idag för veckorna 42-51. Längst ner på den stod de GOD JUL. (bilden) känns som ju e väldigt nära nu ändå!!! Hehe... Jippiii! Fick pirr i magen när jag läste de! Å jag e inte ensam på jobbet om att tycka jul e bäst iaf.. :) finns en till som e lika galen som jag ( om inte lite galnare?) hon lyssnade på lite julmusik i sommars för de e så mysigt :) känns bra att de inte bara e jag som e galen! Haha!

Ska man hitta på idag då? Jag å Linnea å Hanna plocka ju löv å lite annat för ett tag sedan. Kanske ska pyssla med dom idag? Inget roligt väder änna... Vi får se! Ingen träning idag, även om de skulle behövas... Men ska iväg 17.30 så får ta i extra i mön!!! För då blir de träning!

Nu ska jag kolla fejan!
Tjoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback