Todeloo så här på kvällskvisten!

Precis ätit middag å sitter å laddar för att gå in i duschen... Uuuäääää.... Orkar inte...! Haha...

Linnea kollar på madicken och äter macka. Hon e inne på sin tredje macka nu... Mackoman? Japp! Men jag e glad att hon äter nått... :)

Vart å tränat å va inte alls lika taggad idag. Kommer in i gymmet och de står 3 fjortisar och tjötar och skrattar å jag vet inte allt dom höll på med... Suck! Höjde volymen i öronen på högsta! Eller nästan iaf. Annars hade nog öronen sprängts! Haha...

Har sån lust att greja här hemma men pengarna räcker inte till :( Vill tapsera i köket med den tapeten jag hitta och sen fixa kökssoffan, köksbordet... Får se om jag kan fixat i helgen. Jimmie ska iof jobba så nån tapsering blir de inte. Fast jag har ju inga pengar nu ändå. Åka till Lycke och fixa soffan då? MEN de behöver jag ju inte ta här! Haha...
Ta en dag i taget och se vad som händer! :)

Om man skulle ta å fixa disken innan man duschar?! Ja så blir de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback