Väntar

Väntar på att disken ska komma så jag kan börja jobba. De e tacos till barna idag så då brukar dom sitta lite längre... Jag som e så sugen på tacos med! Haha... Men på fredag ska jag möla! Den man äter hemma e ju så mycke goare än den här...

Idag blir de träning! 4-5. Sen myspys med Linnea :) om de e gott väder så blir de till att gå ut. Kom en liten skur i morse när jag cykla men hann knappt bli blöt så slutade de regna! Skönt de!

Tänkte jag skulle fixa mina bryn nån dag. Har ju sånna där friskvårds kuponger som jag får av jobbet på 2000 ( har jag för mig att dom e på) som jag inte vet vad jag ska göra... Å jag vill gå till ett proffs för nu ser de ut som två stora granbuskar över ögonen! Haha... Kanske hon/han ( eller hen heter de då ju) kan hjälpa mig å få jämt å fint? :)

Nu kom disken! Tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback