Apr. 28, 2013

Andra dagen i rad som jag får sovmorgon. Vaknar av mig själv och inte av att nån ropar eller hoppar på mig. :)

De enda jag vaknar av på natten/morgonen nu är katterna som vill in och ut ur sovrummet. Stänger jag sovrumsdörren står dom på utsidan och rafsar i hundra år för att dom vill in. Släpper jag in dom och stänger så tar de inte många sekunder innan dom rafsar och vill ut. Och har jag dörren öppen så blir de så ljust i rummet att jag inte kan sova för de... Skitstörande!

Nu hör jag En sockerbagare från linneas rum :). Så nu e hon vaken. Då blir se snart frukost... Haha...

Undra vad man ska hitta på idag då. E de något skoj familjegrej någonstans?

Förresten, jag har fått för mig att jag vill ha en långhårig katt. Inte just nu men i framtiden. Har aldrig haft de och vill gärna de! Dom e ju så söta med! Hehe...

Tänk när Linnea kommer upp i den åldern då hon vill ha kanin, fågel hamster eller nått. Jag lovar att jag kommer ha svårt att säga nej till de. Haha.... Kommer va Jimmie som stoppar oss isf. Jag vill ha massa djur men just nu går de inte när vi bor i en trång 2a som vi gjort till en trea...
Men när vi flyttar till hus så! Får bo på en bondgård... Haha...

Nu hör jag Pippi låten och nu kom hon in i sovrummet :)

Nu ska vi se vad som händer idag! Ha de gott alla!
(Bild; bryggan som Jimmie och Molle gjort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback