Apr. 29, 2013

Jaaaa va kul de ska bli att cykla hem i SPÖREGN idag.... Tur jag ska raka vägen hem iaf :)
Men får nog bli genvägen hem sen. Om de inte lättar lite.. (Hoppas)
Mamma hämtar L idag så jag ska verkligen direkt hem.

Fast hellre att de regnar idag än den 18 maj. Då e de ju cruisingen. Inget kul att springa runt på kåken och hoppa bland leran på backen... Haha... (Vilka minnen) -men de tar vi en annan dag...

Kollade på film igår. Värdelös. Va animerad och jag brukar gilla sånna men denna va skittråkig... Mammas pojkar är ju mycket bättre!!!
Bästa på länge... Hehe...

I typ 2 v tid har jag tänkt att ta en tvättardag men de blir inte av. Man hittar ALLTID nått roligare att göra. Konstigt... Kläderna börjar tryta så sätter man på en maskin och sen torkar den så klarar man sig ett par dagar till och så gör man så hela tiden. Känns som man inte gör annat än å tvättar. Så idag har jag tänkt att tvätta ur hela tvättkorgen, torka de och sen lägga de där det ska vara! Skittråkigt men hellre de än att tvätta varje dag, som de känns som nu... Ja men detta va la intressant? Haha... Skönt för mig att skriva av mig de iaf... Hehe...

Längtar till onsdag. Vi e lediga och de ska va fint väder då :) de fina vädret kanske kommer nu i maj? Hoppas. För sen e de faktiskt juni efter maj och de e en sommarmånad.
Sen kommer semestern. Ååååh va skönt de ska bli...

Hoppas de blir fler fina sommardagar än 3 som de va förra året i år...

Nu ska jag snart jobba igen!
Seee jooo läjter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback