Ärlig tandläkare

Va inte idag som jag skulle laga hålet i tanden som jag trodde. Utan de va nästa gång. Idag skulle jag bara göra rent dom. Ta bort tandsten å sånt (de heter väll tandsten?) jaja... Han gjorde rent dom iaf...
Och så säger han: Jag brukar inte rekommendera detta men till dig skulle jag rekommendera att du gjorde en tandblekning.
Haha... Älskar att han e så ärlig min tandläkare. De skulle va väldigt fint på dig, la han till sen.
Jag vill göra en tandblekning men känner att jag inte har råd sa jag då.
Men får väll önska mig de när jag fyller år? Eller bidrag till de, rättare sagt :)

Skulle kosta 3 300- någonting. Drömma kan man ju alltid göra... ;)

Nu ska jag drömma snart iaf. Ska lägga mig för Linnea lär ju vakna innan tuppen i mon. Hon somna kl 18 ikväll. Hon va trött kan man säga! Så vid 5 kanske hon går upp?
Suck.... Hoppas jag har fel... ;)

Go natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback