Bjursta

Nu e vi hemma igen. Linnea sover och jag har ätit upp min middag precis. Spagetti och köttfärssås! De e aldrig fel ;)

Hjälpte mamma att sätta ihop en byrå hon köpt. Bjursta hette den. Jätte fin! MEN så många skruvar... Klart jag klara de ändå. Hoppas mamma är nöjd bara.

Linnea somna på vägen hem i bilen. Jag funderade på att åka och träna lite lätt men jag va för hungrig. Magen fick styra hemåt ist! Hehe...

I mon blir de mer jobb. Snaaaaart fredag!! De e tydligen marknad i Kungälv då. Kanske man kan gå och titta lite? Om de inte öser ner regn? Vi får se... Nu ska jag gå och dö lite lätt i min säng... Bäst att göra de innan jag blir så där pigg...

Go natt ävribadi!


Kommentarer
mamma säger:

Klart jag blev nöjd. Hade aldrig klarat det själv. Ett stort tack till en duktig tjej

2013-04-28 | 08:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback