Disktrasa, vårruset och lite planering

I morse när jag vakna kändes de som jag hade svalt en disktrasa. Helt torr men ändå geggig i hela munnen...
Men de betyder väll att man sovit gott? Haha... Har inte vaknat nått i natt, vad jag kommer ihåg iaf, så har sovit hela natten. Diesel låg på min mage när jag vakna. Å jag brukar vakna när hon klättrar upp på mig. Detta va la kul info? Haha...

Fredag idag!!! I mon ska vi till Lycke å städa och på söndag e de kalas för L :)
Funderade lite på när man ska handla för kalaset. När ska jag hinna de? Skulle ju kunna göra de idag men har ingen bil för ens Jimmie kommer hem vid halv 7. Men då ska jag träna tänkte jag... Efter de då kanske? Vi får se...

Jag ska gå vårruset. Har jag sagt de? :D

Får bli ett kort inlägg idag. Hehe.. Skriva mer senare kanske.
Måste dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback