Fokuserad

Varför ska de va så svårt att vara fokuserad och bestämd när de gäller att gå ner i vikt? Varför ska de va så gött med godis å sån skit?

Jag har inte tappat suget för att fortsätta kämpa neråt med vikten men denna veckan har jag nog ätit allt i min väg... Haft en helvetesvecka och jag vet inte vad de e med mig. Äter och e hungrig hela tiden... Åååh! Blir arg och besviken på mig själv. I morgon ska jag väga mig och jag lovar att jag har gått upp. Men så får de bli denna vecka då. Har inte tränat nått förutom cyklingen till jobbet. Vågar inte för halsen. Men i mon skiter jag i halsen.

Känner att jag mår mycke sämre när jag inte får tränat.
I mon ska jag träna så jag inte kan stå sen ;)

Men nu blir de sängen!
Go natt


Kommentarer
hanna säger:

heja dig Fina!!.. en vecka är ingenting! you can do it!! =)

2013-04-30 | 07:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback