Go morgon

Vakna vid 6 av att Linnea skriker i sitt rum: MAMMA!!! Mamma!!!!

Panik!! Va e de ropar jag.
-Jag måste ha trosor. Jag når inte.
Suck.... blev livrädd trodde de hänt nått..
Sen kom hon in och knödde på mig i sängen. Jag fråga varför hon inte ligger i sin säng. Men de va hajar där i sa hon... Haha.

Nu väntar jag på att få åka och träna.
Snart så! :)

Skrev aldrig nått inlägg igår. Kunde inte logga in. Skit störande!! Ibland har jag inget nät alls på jobbet och ibland har jag bra.

Idag ska vi baka lite till Ls kalas. Trodde Jimmie skulle jobba men han skulle ta de i veckan ist. Men han lär inte vilja va med å baka ändå. Hehe...

Ne på med träningskläder och göra frukost till Linnea!


Kommentarer
Emelie säger:

Hajar i sängen! Hahah, hon är så söt. :)

2013-04-13 | 13:35:17
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback