Go natt!

Snart ska jag lägga mig. Orkar bara inte resa mig upp för att gå till toa å borsta tänderna...

Träna förut och de känns i bena. :) hoppas på lite träningsvärk i mon?

I morse när jag cykla till jobbet hoppade kedjan på cykeln... Som tur va så va de inte mitt i en nedförsbacke. Kunde nämligen inte bromsa. Vände på cykeln och försökte haka på kedjan igen men de gick inte.. Så fick gå till jobbet och leda cykeln. Har inte lagat den i eftermiddag heller. Jimmie e hos Bettan med Persson så han får kolla på den i mon.

Skönt med fredag i morgon! Har inget speciellt planerat i helgen. Bara att vi ska försöka baka lite till linneas kalas :)

Jimmie skulle jobba på lördag tror jag så då kan jag å Linnea baka hur länge vi vill! :)

Ne nu ska jag borsta tänderna!
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback