Grinig, facket och lite annat

Fortfarande grinig. Och blir värre när jag inte kan träna. Igår blev de inget för Jimmie va hemma vid 21. Trodde han skulle va hemma vid halv 7 å då kunde jag åka. Men nio blir änna för sent.

Låg och tänkte innan jag skulle sova att jag kan gå lite snabbare till jobbet i morgon så blir de lite mer träning.
Vakna vid 5 och hör hur regnet piskar på rutan.... Cykeln e ju inte lagad ännu heller så Jimmie körde mig. Han har min bil just nu för hans e sönder (dessa jävla bilar! Dom ska bara funka!) så nu sitter jag och håller tummarna för uppehåll vid halv 2 när jag ska gå hem... :P

Ikväll blir de föräldramöte på Linneas dagis :) spännande! Hehe...
De skulle vara till kl 20 så efter de måste jag hinna träna ju! Hoppas de! :)

Ska på fackmöte på måndag med. Jag ska tydligen strejka den 29. Så ska på mötet för att få lite mer info om detta. Kul! Inte jobba men få pengar ändå.

Nu ska jag jobba och få pengar ;)
Hörs senare!


Kommentarer
Jeanette säger:

Upp till kamp Fina!!!! Kul att du blivit utvald att strejka

2013-04-18 | 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback