Handling - check! Träning -check!

Hejsan sköna lördag! Linnea kom in kl 6 och ropa i mitt ansikte: Jag vill ha fredagsmys!!! Hon hann somna igår innan jag kom hem från affären. Men jag hade inte köpt nått fredagsmys (vilket hon ändå inte får 6 på morran) så jag sa vi måste äta frukost och vakna först.
-Jag vill ha frukost sa hon då... Suck...

Åkte å träna vid 7 men de blev en kortis. Har fått ont i ena knät (överansträngd?) eller så e de mina ena par skor som gör att jag trampar fel.

Va ute å gick igår med jimmies träningsskor som han använt 1 gång. Dom färga av sig på golvet, sånna där svarta streck, så han kunde inte ha dom längre. Men iaf, dom va 4 storlekar för stora haha... Kändes som de såg ut som jag hade skidor men de gick bra att gå i dom :P Men kunde inte med att gå in på city gross när jag gick förbi där haha...

Fick tränat med Jessica igår. Efter de åkte vi å handla till linneas kalas. Inte ofta man är sist ut på city gross en fredagskväll! Haha... Stod och plocka de sista då de helt plötsligt börjar släckas ner... Tur att vi va klara! Haha...

Så nu e allt (hoppas jag) handlat till söndag. Ska till svarta katten idag å hämta locket till tårtan, sen ska den bara göras å allt småfix runt där. Sen e de klart :)

Snart in i duschen och fixa här hemma. Ser ut som bomben har slagit ner...
Ingen som städar här hemma längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback