Hej igen!

Har inte orkat skriva för ens nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva å då har de inte blivit av.
Men nu så! Haha...

VC gick bra. Inget allvarligt med mig ;)

Idag är de lördag och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Verkar bli gött väder så kanske att man åker någonstans. Liseberg öppnar idag! Men lär ju vara en miljard människor där! :)

Linnea sitter å bakar med sin playdoo som hon fick när hon fyllde år. Men nu vill hon duscha säger hon...

Fick sovmorgon till 7 idag. Då hörde jag henne i sitt rum hur hon börja leka. Eller ne hon leta kläder att ha på sig. Sen kom hon in till mig och sa att hon ville ha frukost :)

Igår när jag hämta henne från dagis så sa hon: jag e jätte trött och hungrig. Vill ha macka och kolla barnprogram.
-men jag tänkte vi skulle äta macka å sen cykla in till Kungälv för att gå på marknad :)
-men jag gillar inte henne!
Haha...

Vi cykla iaf in dit och titta på vad som fans där. Men kunde inte ta ut pengar (1 mil lång kö vid bankomaten) så köpte inget. Gick in på maxi och köpte jordgubbar som vi käka på kvällen ist :)

Nu ska jag fixa disken och sparka igång Jimmie så vi gör nått idag!
Tidilo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback